Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 9. mai 2010

Hva skal jeg gjøre med verandagulvet?

Hva skal jeg gjøre med verandagulvet mitt? Det er malt mørkegrønt. Har tenkt på å male det hvitt. Samme farge som huset. Verandaen er overbygd med tak. Men kunne godt tenkt meg å leie en slipemaskin å slipt det ned og behandle det med impregneringsolje. Skal bygge på verandaen i sommer, men det blir da en bit som ikke har tak, og vil ikke male det nye gulvet. Noen har også sagt at det er lettvint å få av den gamle malingen ved bruk av kaustic soda. Men det er jo litt styr siden det er etsende. Også litt styr med å leie maskin for sliping også. Noen adre ideer??? Hva ville dere ha gjort?



3 kommentarer:

  1. Jag skulle nog ha satsat på att slipa ner golvet. Även om det blir lite extra arbete. Då kan du ha samma färg på golvet på "gamla verandan" som den nybyggda.

    För övrigt ser du ut att ha en härlig veranda där under taket! En perfekt plats för sena sommarkvällar. :-)

    Hoppas du har haft en fin helg!

    SvarSlett
  2. Hei, samme problem her, og akkurat samme utgangspunkt. Jeg har kjøpt terrasserens, og har god erfaring med det fra tidligere. Det gir et godt utgangspunkt. Jeg skal ikke male, det er kommet lys og fin beis på markedet, tenker jeg beiser og ser hvordan det blir. Lykke til, klem.

    SvarSlett
  3. Hoppas att du får hjälp med ditt golv.
    Tack för din kommentar. Vi ska nog börja med att såpskura golvet med vitt pigment i.
    Kram Anette

    SvarSlett