Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


fredag 21. mai 2010

Finn.no

Tror ikke Vennen min er så veldig lykkelig om dagen. Siden jeg er sykemeldt så blir det mye titting på Finn.no. Og jeg finner stadig noe jeg "trenger" thi, hi.... Og Vennen må reise å hente. Akkurat nå er han å henter en terrasevasker til høytryksspyleren vår. 300,-


Dette skapet har jeg akkurat fått på finn og det skal hentes i morgen.

Denne lå ute på gis bort i dag, og jeg hadde skikkelig lyst på den, men klarte å dy meg, men angrer nå. Byyyyyy....


Dette teppet, som er nytt, har jeg kjøpt for 300,- og skal hentes i løpet av pinsen. Det skal legges i trappegangen i kjelleren. Der er det nå bare betonggulv og håpløst å holde rent og drit stygt.

Disse koksdunkene hentet Vennen i går. De var gratis. Den i kopper skal vi bruke på hytta for å tømme peisen og vedovnen for aske i, greit å lagre asken i noe som ikke er brennbart. Den andre blir vell brukt i hagen, plante blomster i den tenker jeg.



Dette speilet hentet også Vennen i går. Det er fra begynnelsen av 1900 tallet. Gratis.




Dette speilet kjøpte jeg for en stund siden for 500,-. Det skal males hvitt med tiden.

Dette skrivebordssettet har jeg fått gratis på Finn. Male det hvitt, så blir det kjempefint på mitt kontor.

7 kommentarer:

  1. Så utrolig gøy! Du har jo gjort en hau av kupp!!
    Blir spennende og se hvordan det blir.

    Papirkassen din i forrige innlegg ble dritstilig!!

    Ha en flott helg!
    Klemmer :o)

    SvarSlett
  2. Her var det mye spennende! Hihi! Moro med Finn, kanskje han blir den nye vennen din;-)

    Likte papirkassen du har pusset opp kjempe godt.. Lekker

    SvarSlett
  3. WOW - du bør jo snart bli sponset av finn:-) Eller kanskje Vennen...hehe....

    Ha en kjempefin pinse!
    klem

    SvarSlett
  4. Så masse flott du har funnet -og ikke minst til en billig penge (eller gratis)
    Du får fortelle vennen hvor mye du har spart (les: TJENT) på disse handlerundene, så blir han nok fornøyd :)

    Ha en deilig pinsehelg!

    Tove

    SvarSlett
  5. Så mycket fina fynd du har gjort. Det är lycka!
    Ha en skön Pingstafton!
    Kram Anette

    SvarSlett
  6. Hei ♥

    Takk for koselige kommentarer inne hos mej , kjempekoselig ♥

    Så stilig papirkassen ble..!!! :))) Du er jammen flink og kreativ du da..og så mye stilige funn på finn!!! Jeg likte utrolig godt det speilet med ramme på...fytti katta det blir lekkert i hvit!!!!! Jeg oxså vil ha!!! :))

    Ønsker dej en herlig pinse vennen ♥

    Klem :))

    SvarSlett
  7. Mye flott :-)
    og snill venn , som henter for deg da :-)

    SvarSlett