Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 4. juli 2010

Lite skap ferdig malt!

For en stund siden fikk jeg et gammelt skap på finn. Det har nå fått litt maling, og ble i grunnen ganske så koselig synes jeg.


Skapet ble pusset. Grunnet og malt 3 strøk. Det fikk også litt lasurolje på seg. Nye håndtak, som jeg hadde liggendes.


Stickers fra Hilde Heimdal.



Slik så det ut når jeg fikk det.






Slik var baksiden. I gamledager så brukte man jo det en hadde. Denne baksiden har blitt laget av rester fra en gammel trekasse. Vennen laget ny bakside til skapet. Og de gamle resteplatene har jeg tatt vare på. Kan jo kanskje lage noe annet av dem. Det er også stempel på baksiden av de platene som er trehvite.





Stickers som jeg har brukt har a Hilde Heimdal laget. Besøk gjerne siden hennes. Logo'n er linket.



Hvis du ønsker å kjøpe slike vakre sticker kan du bestille det hos Roka Design. Logo'n er linket.




2 kommentarer:

  1. Så fint det lilla skåpet blev, hur sött som helst.
    Jag hoppas att du får en skön Söndag!
    Kram Anette

    SvarSlett
  2. Så fiiiint det ble :o)
    Du er så full av energi, måtte ha fått overført litt av den hit til meg!!
    Tar en sykkeltur først, så kanskje noe av din arbeidslyst smitter over på meg underveis, hoho.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett