Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


tirsdag 27. juli 2010

Hjemmelagde gaveesker!

Når det er dårlig vær ute er det godt å ha noe å drive med inne. Dagen i går brukte jeg på hobbyrommet. Jeg har jo litt problemer med å kaste ting. Deriblandt godisbokser, pringles potetgull bokser mm. så disse hoper seg opp. Men i går fikk jeg begynt på det jeg lenge har tenkt på. Nå har noen av disse boksene blitt pyntet på. Passer flott som gaveesker. Og senere kan de jo bare stå til pynt, eller de kan brukes til f. eks strikkepinner, heklenåler, oppbevaring av q- tips, strikker, penner el.

Her har jeg dekorert pringles bokser.


Ymse godisbokser kjøpt på Kieltur.

Dette er rør som jeg har fått post i.

Noen metallbokser som jeg hadde stående kjøpt på salg en gang i en hobbybutikk. Lagde hull i lokket for hyssingen.


15 kommentarer:

  1. Så stilig, så kreativ du er.
    Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag :o)

    SvarSlett
  2. Dette var virkelig stilig, så dyktig du er!!:)
    Tøfft!!
    Takk for koselig hilsen fra deg .)
    Ønsker deg en flott dag on en flott uke!
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  3. Så kreativ du er! Kjempefine jo :)
    Takk for gratulasjonen :) Bordet vet jeg ikke helt om jeg skal male hvitt eller ha det som det er. Må få det i hus først, og kjenne litt på det :)

    SvarSlett
  4. Så gøy :) hadde blitt kjempeglad for å få ein gave som er så fint innpakka :)

    SvarSlett
  5. Oj, der ga du meg en fin idé! Jeg skal til bryllupsfest i helgen og har lurt på hvordan jeg skal " pakke" inn et gavekort for å gjøre gaven litt mer elegant.. dette var jo midt i blinken!! Må bare få kjøpt meg en pakke pringles, namm!
    Tuusen takk for herlig inspirasjon!

    -og du, så mye fint du har fått med hjem fra Dk!!

    SvarSlett
  6. Åhh, så fine!! Du er så flink!
    Har selv stående et par pringles bokser med tanke på og dekke til zalo-flasken (sette den på hodet over) Men har ikke komt lenger enn med tanken :P

    Ha en super kveld!
    Klem Silje

    SvarSlett
  7. Nei og nei, så fint det ble!!!! Herlighet, så kreativt!!! Og miljøvennlig :)

    Ha ei god natt!

    Klem fra
    Lise

    SvarSlett
  8. Hei :))

    Takk for koselige kommentarer :))) Ja lønner sej å ta sej en sykkeltur haha ;p En sedum plante also hehe...ja det er vist en slik som kommer tilbake ;))

    Gud så kreativ du er!!!! Fy søren til en fantasi...du er kjempeflink...syns dem var utrolig flotte ♥

    Ha en fin dag :))

    SvarSlett
  9. åååå så kreativ og lekkert det ble!
    Flink du er! :)

    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  10. Tack för din kommentar.
    Vad du pysslar och står i och så mycket fint du har målat om och fina lampskärmar.
    Kram Anette

    SvarSlett
  11. Hei igjen!
    Det ligger en utfordring til deg inne hos meg... hvis du vil ha den..??

    Nattinatt...
    Klem Lise

    SvarSlett
  12. SMARTING, hoho :o)

    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  13. dette var utrolig stilig, jeg har faktisk aldri sett noe sånt før! har du kommet på det helt av deg selv? flink du er :)

    SvarSlett
  14. Hva slags lim bruker du?
    Hilsen Lena, Bergen

    SvarSlett