Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


torsdag 15. juli 2010

Ommøblering i spisestua!

I dag har vi ommøblert spisestua. Et gammelt vitrineskap, som fortsatt var trehvitt, har blitt fjernet. Og inn kom et lite veggskap og et skatoll som jeg pusset opp for ei stund siden. Har et nestenhull i veggen etter at vi har tettet att en døråpning til kjøkkenet. Her har det bare hengt ei gardin. Den har nå blitt byttet ut med ei pyntedør som jeg har malt. Spisestua har blitt snudd, slik at bordet nå står på langs.


Midtstill

Midtstill

Slik så det ut i kroken før.

Alt som var i vitrineskapet ble flyttet over i den nye seksjonen.

Blir jo litt rot når man holder på. Thi, hi....

Denne lampa har jeg fått på Finn, vurderer å spraye den hvit, men litt usikker.

5 kommentarer:

  1. Hei Lena Celine.
    Det var hyggelig sagt av deg. Tusen takk!
    Så nydelig og romantisk du har det. Virkelig vakkert.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så flott det vart! Har lurt litt på korleis det var inne med deg no når du har pussa opp så mykje! Liker stilen din kjempegodt!:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Tack söta du!
    Oj vad fint du har det...så snyggt med dörren där och vilken härlig matplats!
    Skåpet i förra inlägget gillade jag verkligen, guud så fint det blev!

    Ha det gott i värmen!
    Kram Anki!

    SvarSlett
  4. Hei.

    Takk for alle kommentarer du legger igjen hos meg.

    Så flink du er til å pusse opp ting. Ikke minst har ork og lyst til. Overtar gjerne litt entusiasme. Har så mange prosjekter notert bak øret at jeg blir svett av tanken.

    Ha en fin helg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Hei Lena
    Så koselig det ble :) ble kjempestilig med den døren!!! har tenkt på noe slik jeg også, men kanskje en gang i fremtiden.. for her jeg bor nå har jeg ikke plass :) ble i alle fall veldig stilig! ble kjempefin også skjenken... Takk for koselige kommentarer inne hos meg, setter virkelig stor pris på dem ♥ ønsker deg en fortsatt flott helg, og en fortsatt fin sommer. Klem fra Mette

    SvarSlett