Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


torsdag 1. juli 2010

Bruktbutikk!!

I dag er det nydelig vær att. I går regnet det jevnt. I dag var dagen som masse skulle gjøres. Først var vi på apoteket og hentet ut medisiner. Deretter på sybutikken og kjøpt tråd. Skal nemmelig sy meg en kjole, skal på countryfestilval på Vinstra til uka. Derette bar det til nabobygda på legekontoret. Fikk ny sykemelding. Så var det en tur innom en brukthandel som ligger rett ved. Har aldri vært der før, men har sett at den er der. Det ble jo selvfølgelig en liten handel. Bilder ser dere under. Etter brukthandelen så var det postkontoret sin tur. Fikk sendt avgårde et rekomandert brev. Så ble det handling på rimi. Deretter gikk turen til hjembygda att og til nav for levering av sykemelding. Så på teknisk etat å leverte byggemelding for vår garasje. Selvfølgelig kjøpt på Finn. no, thi, hi... En liten tur innom ei venninne som trengte litt rutete bånd. Så på europris for å kjøpe hårfarge. Det var jammen deilig å komme hjem att. Skal ikke gjøre stort mer i dag tror jeg.

På brukthandelen fikk jeg med meg disse kjøkkensakene. Glasset er Franskt!

To koselige duker str 90x90, en med grønt motiv og en med vinrødt motiv.

En stoffbit i str 140x 100 ca. Rosa med nydelig mønster på. Den skal jeg nok få sydd noe koselig av.




Litt ymse som skal males hvitt!


Noen "sølv" ting.

Midtstill

Og 2 gamle bilder.

Alt dette fikk jeg for 195,-. Og det synes jeg var veldig billig. Det er jo loppispriser det. Det blir nok flere besøk i denne butikken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar