Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 18. juli 2010

Ramme og lysestaker fra loppis ferdig malt!

Nå har jeg malt og lasert noen produkter fra loppis.


2 grove lysestaker og ei flott ramme. Både ramma og lysestakene var i mørk farge før.


Den nymalte ramma har fått plass inni den store ramma mi som henger i trappegangen opp til 2. etg.



Detaljene kommer så flott fram synes jeg når en bruker litt lasurolje på.



Dette var en gang en helt enkel smijernsstake. Typisk slik til hytta liksom. Etter at den var blitt spraylakkert og oljet skrudde jeg den fast på ei treplate som jeg har frest kanter på og malt tideliger.



Kubbelyset er fra Europris. 6pk. Tror pakka kostet 59,-



Her ser du før bilder av lysestakene!

7 kommentarer:

  1. Gode himmel, jeg er målløs!!!
    Det er så fint, har ikke lenger ord for dine kreative påfunn :o)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  2. Synes alltid det er så spennende med slike før-og etter maleprosjekt:o) Veldig flotte ting du har tryllet frem i hvitt. Vakkert med lasurolje som du sier. Blir på en måte litt "patinert" da:o)) Skikkelig kreativ du - kjempeflink til å se mulighetene!
    Ønsker deg fine sommerdager.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. Du er så utrolig flink, den lysestaken som du har feste på ei treplata var tøff å fin!!

    nina

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint det ble!!!!! Lekkert lekkert lekkert :)
    Håper du har en herlig sommer!

    SvarSlett
  5. Den vita färgen gjorde mycket - så fint det blev!

    SvarSlett
  6. Så fint det blir, utrolig flink du! Har noe som trenger å males, så du må gjerne ta turen innom her ;)

    Stor klem, Camilla.

    SvarSlett
  7. Skikkelig gøy å se før og etter prosjekter, da ser jeg at alt går ann *smil*
    Tusen takk for koselige ord hos meg!
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett