Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


torsdag 29. juli 2010

Prosjekt furu!

I dag kl 11.00 kom min kjære bror på besøk. Han hadde plutselig fønni ut at min digre furu i hagen skulle ned. Jeg har irritert meg over den helt siden jeg flyttet hit. Søpler så ille og kongler på hele plenen.

Her har Roger fått på seg ymse sikkerhetsutstyr.

Og her er treet som skal ned. Det har vært en regnfull dag i dag, så ikke spesielt koz med utejobbing, men....

Roger har startet med nedsaging av de digre grenene.

Toppen av treet er nede. Hurra!!!

Roger seiret over toppen!!! He, he... Gale gutten!


Ikke sage den greina kanskje? ho, ho....

Da var treet rensket for greiner. Det begynte å regne så fryktelig, så vi avsluttet ved 17 tiden. Enorme mengder med kvist å ta fatt på.





Fortsettelse følger......

2 kommentarer:

  1. Så supert å ha en bror som orner sånt.. Vi måtte ha proffe til vårt tre pga en strømledning.. Kjedelig utgift!!! KLemmer

    SvarSlett
  2. Heia.

    Oyyy for en modig mann du har. hehe ;o)

    Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Ja den trappa mi ble jeg bare så glad for. ;o))) Om du kjører forbi Trøgstad en dag får du stoppe innom en tur da vet du. hehe

    Ha en super dag og en riktig god helg.

    Klem Simone ;o)

    SvarSlett