Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


onsdag 14. juli 2010

Hengeskapet har blitt malt!

Mitt gamle hengeskap, som ble til overs når jeg fikk seksjon i spisestua, har nå fått en liten ansiktsløftning.

Skapet har blitt malt hvitt og fått lasurolje på seg.


Og stickers som a Hilde Heimdal har laga, og som er til salgs hos Roka design.
Linker til disse finner du dederst i innlegget via logo'r.


Slik så skapet ut før! Har en gang i tiden også vært helt trehvitt!




6 kommentarer:

  1. Så fint!! Morro og se litt hus bilder under her :) Kjempekoselig hos deg!

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Wow, for en forandring! Det ble kjempefint!!!

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  3. Lekkert

    Du er fantastisk flink til å freshe opp gamle ting!

    KLemmer

    SvarSlett
  4. FOR et herlig skap, helt fantastisk så nydelig det ble hvitmalt :o)
    Du er i full sving som vanlig, ser jeg, hoho.
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  5. skapet ble jo lekkert da, Lena :)
    Artig med litt make over :)
    Ble jo som NYTT!
    Klem S

    SvarSlett
  6. hei..mange nydelie ting du har..legger meg til som følger..tusen takk for koselig besøk på min blogg..klem fra åshild

    SvarSlett