Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


lørdag 17. juli 2010

Lakkert lampa i spisestua!!!

Har hatt en ille natt. Sovnet i før kl 6. Sov til kl 12. Hele dagen blir litt rar og feil når døgnrytmen blir slik. Men, men....

I går bestemte jeg meg for å lakkere taklampa i spisestua. Så nå har den blitt hvit. Sydde også trekk rundt ledningen.

Vennen var så heldig å få lov til å henge den opp. Har ikke hatt tid til å montere opp strøm i spisestua etter at jeg flyttet inn. men lampa har nå fått strøm via provisorisk lampettledning med dimmer på.




Slik så lampa ut før. Fått gratis på finn.


Litt blomster fra hagen, plukket i går.


6 kommentarer:

  1. Oj, det ble jo kjempestor forskjell. Den ble utrolig nydelig! Håper natta blir bedre enn natt til i dag. Klem.

    SvarSlett
  2. Du er bare så flink og kreativ! Jeg bøyer meg i støvet:) Ha en fin-fin lørdagskveld!
    Klem, Randi:)

    SvarSlett
  3. Hei vennen ♥

    Takk for alltid så hyggelige kommentarer fra dej...kjempekos det!!!

    Gud til en forskjell da!!!! Den ble rett lekker ♥ Du er fornuftig og kreativ frøken!!! Jeg liker :)

    Ha en fin lørdagskveld videre ♥

    SvarSlett
  4. Hahaha, fått gratis på Finn, hoho, din heldiggris :o)
    Du er et unikum, jeg er bare så imponert over alt du gjør, og så fint som det blir alt sammen!
    Det er like spennende hver gang å gå hit inn å se nyhetene fra deg! Du er også superrask, fatter ikke hvor du henter tid (om natta når du ikke får sove?? hihi.)
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  5. Kjempefin! Du er utrolig kreativ:)
    Sommerklem fra Lise

    SvarSlett
  6. Tusen takk for deltagelse i min give away:-) Lykke til!!
    Flott blogg du har
    God søndagskveld

    Klem

    SvarSlett