Sider



Hei og velkommen hit!

Her kommer jeg til å legge ut bilder av mine prosjekter, hobby, oppussing, interiør, hage m.m.


søndag 4. juli 2010

Veddunken min har fått sommerskjørt!



Om sommeren så blir det jo ikke veldig mye fyring i ovnen. Og den store stygge veddunken har irritert meg lenge. Men nå har den blitt pyntet på.



Veddunken har fått skjørt. Thi, hi.... Var en tur i kjelleren i den forundelige kofferten som jeg har arvet med ymse tekstiler i . Der fant jeg et ganske grovt hvitt stoff. Sydde kjørt av dette, og en kant nede av rester fra kjøkkengardinene. Vennen skar til ei fiberplate som var litt større enn dunken. Satt noen små plast møbelknotter på baksiden, slik at plata ikke sklir av. På plata stiftet jeg fast det samme stoffet som på skjørtet.



Nå Før

3 kommentarer:

  1. Så utrolig smart!
    Og det ble jo skikkelig dekorativt og. Nå har ikke vi en veddunk dette går an på, men hadde jeg hatt det skulle jeg prøvd det jeg og.
    Håper du har en fin mandag :)

    SvarSlett
  2. Hoho, du er genial :o)
    Så nusselig den dunken ble i sin sommerskrud!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  3. Her finnes det en side med noen oversikter over loppis og second hand butikker, men jeg fant fram til de jeg var på ved å google direkte på loppis + byen vi besøkte. http://loppis.org/

    Klem :)

    SvarSlett